Παρασκευή, Αυγούστου 10, 2012

Συνέντευξη: Professional Sinnerz


«Αν δεν υπήρχε το 2002 το διαδίκτυο, σιγά μη μας έπαιρνε καμία εταιρία με αυτά που κάναμε...»

Οι Professional Sinnerz παρατηρούν και τραγουδούν πως «Όλα Αλλάζουνε», επισκέπτονται με τρέλα και αγάπη για διάφορες πόλεις της Ελλάδας και με αφορμή τα μουσικά τους νέα και την επικαιρότητα δίνουν μια «αμαρτωλή» συνέντευξη αποκλειστικά στο tralala.gr. Ο Γιάννης Στεργίου (Αδάμαντας) και ο Σάββας Κουτσίδης (Tyler) δεν αποχωρίζονται τη Θεσσαλονίκη, δεν είναι όσο «διαολάκια» φαίνονται και δεν διστάζουν να απαντήσουν σε καμία ερώτηση.
 Ο Everlast είπε κάποτε «Professional Sinner since birth» και εσείς πήρατε το όνομά σας από αυτόν τον στίχο. Εξηγείστε μας τη φιλοσοφία του «Professional Sinner»..
Σ: Στην αρχή ήταν ότι μας άρεσε απλά ο στίχος του Everlast και μας φάνηκε ωραίο να το πάρουμε. Στην πορεία το σκεφτήκαμε σαν κοινωνική κριτική πως έτσι λειτουργεί ο κόσμος και κάνουμε κακό στους άλλους για να επιβιώσουμε εμείς.
Γ: Είμαστε και αγγελούδια εμείς.
Σ: Όχι μόνο σε μας σαν συγκρότημα, αλλά όλος κόσμος είναι αυτό το πράγμα.
««Πρέπει να σκεφτείς τι θέλεις να κάνεις. Πέρα από σχολείο-πανεπιστήμιο τι έχει; Γίνε αυτό που θέλεις και γίνε ο καλύτερος από όλους.»»
Έχετε μουσική παρουσία από το 2002, αλλά το κοινό σας γνώρισε ευρέως το 2009 με το «Όταν σε είχα Πρωτοδεί», που έγινε τεράστια επιτυχία. Το περιμένατε;
Γ: Κοίτα, δεν την περιμέναμε, αλλά τη θέλαμε. Το κυνηγούσαμε. Εκεί είχαμε σκοπό να φτάσουμε.
Σ: Πριν το 2009, είχαμε κυκλοφορήσει δύο δίσκους. Ο ένας κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο μόνο και ο άλλος κυκλοφόρησε από εμάς, ανεξάρτητη παραγωγή. Περιμέναμε ήδη με αυτή την ανεξάρτητη κυκλοφορία να γίνει κάποιος ντόρος, οποίος δεν έγινε γιατί δεν είχαμε κανέναν. Ήμασταν μόνο εμείς οι δύο. Και στη συνέχεια έγινε αυτό που πραγματικά θέλαμε. Έγινε το μπαμ.
prosinnerz interview
Πριν δύο χρόνια, στο κόκκινο χαλί των VMAs παρατηρήσατε ότι ενώ είχατε αρκετές υποψηφιότητες τα τελευταία χρόνια στα VMAs, δεν κερδίσατε κανένα. Σας επηρεάζει αυτό;
Γ: Μας πείραξε λίγο, αλλά είμασταν προετοιμασμένοι και για τις δύο εκδοχές οπότε μας ήρθε πολύ ομαλά, όλα καλά.
Σ: Θέλαμε ένα βραβείο είναι η αλήθεια. Ένα για να το έχουμε.
«Έπρεπε να ήμασταν περισσότερο μάγκες γιατί αφήνουμε κόσμο να μας τσαλαπατάει. Θέλουμε κάποια πράγματα σαν συγκρότημα, αλλά πάντα πέφτουμε σε τοίχους και δεν πιέζουμε όσο θέλουμε.»
Ας πούμε όμως ότι παίρνετε το βραβείο... Ποιους θα ευχαριστούσατε για ότι έχει συμβεί στην καριέρα σας;
Σ:Τον κόσμο που μας ακούει.
Γ: Κάποιους ανθρώπους που μας υποστήριξαν στην πορεία και μας στηρίζουν.
pro sinnerz interviewΦέτος πάλι, στα VMAs συνεργαστήκατε με τον Μηδενιστή και τα σπάσατε κυριολεκτικά στην σκηνή. Πως νοιώσατε;
Γ: Πολύ καλά. Ήταν πολύ ξαφνικό. Στην αρχή ήμασταν με άλλο καλλιτέχνη, τον Μαρτάκη.
Σ: Δεν πολυκολλούσαμε. Δε βγήκε πολύ καλό. Το τραγουδούσαμε καμιά βδομάδα, μήπως μας βγει. Μας ήθελαν πάρα πολύ μαζί. Όταν έγινε η συνεργασία με τον Μηδενιστή, όλα έγιναν τόσο γρήγορα. Σε μια βδομάδα είχαμε τελειώσει. Το κομμάτι έγινε πολύ γρήγορα και μετά έμεινε μόνο η μίξη και κάτι άλλες λεπτομέρειες. Έγινε και πολύ ωραίο και περάσαμε καλά όλοι.
Σ: Πιστεύαμε και ότι θα συζητηθεί γιατί ο Μηδενιστής είχε μια ιστορία με το Family όπως είχαμε και εμείς στο παρελθόν. Δε συζητήθηκε όπως περιμέναμε αλλά εμείς τα έχουμε με όλους καλά.
Πολλά συγκροτήματα, δοκιμάζουν την ανατροπή, κάνοντας συνεργασία με ποπ τραγουδίστρια.Εσείς θα το κάνατε;
Σ: Δε το έχουμε ανάγκη.
Γ: Εμείς από το 2002 κάνουμε κομμάτια και από αυτά μόνο δύο ήταν συνεργασίες με γυναίκα. Συνεργαστήκαμε με την Ελεωνόρα στα βραβεία και κάναμε ένα τραγούδι φέτος με την Τζώρτζια των Μπλε.
Σ: Με την Τζώρτζια κάναμε τραγούδι γιατί την γουστάραμε.
Γ: Κι αν το ακούσεις, θα δεις πως δεν είναι ένα ποπ τραγούδι.
pro sinnerz interview
Πράγματι, η Ελεωνόρα και η Τζώρζια δε θυμίζουν αυτό που λέμε ποπ. Τα τραγούδια σας βγάζουν μαγκιά... Θα χαρακτηρίζατε τους εαυτούς σας μάγκες;
Γ: Μάγκες... Σε κάποιους τομείς.
Σ: Δεν ξέρω τι να απαντήσω σε αυτό. Έπρεπε να ήμασταν περισσότερο μάγκες γιατί αφήνουμε κόσμο να μας τσαλαπατάει. Θέλουμε κάποια πράγματα σαν συγκρότημα, αλλά πάντα πέφτουμε σε τοίχους και δεν πιέζουμε όσο θέλουμε. Θα έπρεπε.
Γ: Είμαστε στο 80% μάγκες.
Στα βίντεο κλιπ σας έχουμε δει να κάνετε τα πιο ακραία πράγματα όπως να κάνετε ελεύθερη πτώση... Στην προσωπική ζωή πόσο ακραίοι είστε;
Γ: Στην προσωπική μας ζωή είμαστε με ένα χειριστήριο του playstation.
Σ: Παλιότερα ήμασταν ακραίοι, τώρα ηρεμήσαμε.
Γ: Παλιότερα ήμασταν πάρα πολύ. Κάναμε και jackass να φανταστείς.
Σ: Είχαμε μια περίοδο που κάναμε jackass βιντεάκια. Τώρα μεγαλώσαμε.
Ακραία πράγματα βλέπουμε όμως τον τελευταίο καιρό στην Ελλάδα.. Αυτοκτονίες, ρατσιστικές επιθέσεις, ανθρώπους να ψάχνουν στα σκουπίδια φαγητό. Εσείς πως βλέπετε την κατάσταση της χώρα μας;
Γ: Σίγουρα μας επηρεάζει. Δεν μπορούμε να κλείσουμε τα αυτιά μας. Όλα γίνονται γύρω μας.
Σ: Είναι τι λέει η τηλεόραση, γι αυτό γίνονται αυτά τα πράγματα. Ας πούμε λέει η τηλεόραση πως θα καταστραφούμε και πάει ο άλλος και αυτοκτονεί. Αν κλείσεις την τηλεόραση, δε θα πάθεις τίποτα.
Γ: Δυόμιση χρόνια έχω να δω τηλεόραση. Έχω τηλεόραση και δεν έχω κεραία.
Σ: Και είμαστε μια χαρά..
Γ: Μόνος σου αποφασίζεις τι θέλεις να φοβάσαι.
Σ: Διάβασα στο ίντερνετ πως ήταν κάποιος στην Κρήτη που του ήρθε το εκκαθαριστικό της εφορίας και ήταν τρομερό ποσό και τους έκανε γράμμα που έλεγε «δε θα γίνω αυτόχειρας, αλλά θα σκοτώσω εσάς». Αυτή είναι αντίδραση η σωστή, όχι να πας να αυτοκτονήσεις. Πήγαινε σκότωσε κάποιον καλύτερα, κάποιον βουλευτή, παρά να αυτοκτονήσεις. Πάρε έναν μαζί σου και μετά θα κοπούν όλα αυτά.
pro sinnerz interview
Οι καλλιτέχνες, από την άλλη, έχουν ένα βήμα προς το λαό, και με τη μουσική σας επηρεάζετε την κοινή γνώμη σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό. Το είδος που εκπροσωπείτε δοκίμασε στο παρελθόν να περάσει τα κοινωνικά του μηνύματα.. Εσείς έχετε στο μυαλό σας την κοινωνία όταν δημιουργείτε μουσική;
Γ: Την έχουμε, αλλά δεν το αναφέρουμε και τόσο. Εγώ συνηθίζω να γράφω έχοντας τη φάτσα μου στο μυαλό μου. Δηλαδή κρίνω τη δική μου την κατάσταση, το πώς είμαι και πως περνάω και μετά βάζω ένα άλλο πρόσωπο μέσα.
Σ: Με τα πολιτικά δεν ασχολούμαστε τόσο.
Γ: Μπορείς να ακούσεις ένα κομμάτι που να έχει μόνο μια ατάκα ή δύο και κάποιες άλλες ατάκες που δεν είναι φτιαγμένες γι αυτό αλλά πηγαίνουν εκεί.
Σ: Κοινωνικό είναι γιατί είναι κάτι από αυτόν, από τη δική του οπτική γωνία. Το πολιτικό είναι ένα θέμα πολύ βαθύ.
Γ: Δεν μπορούμε να πούμε πως δεν κατανοούμε, αλλά τι θα σώσω εγώ τον πλανήτη αν βρίσω τον Παπανδρέου;
Σ: Αυτό συμβαίνει γιατί πάνε και ψηφίζουν άνθρωποι που δεν ξέρουν ή ψηφίζουν κάτι επειδή αυτό ψήφισαν οι γονείς τους ή επειδή κάποιος είναι ωραίος στην ομιλία. Γι αυτό φτάσαμε εδώ πέρα. Δεν ξέρει κανείς τι ψηφίζει.
pro sinnerz interview
Το νέο σας single, το «Όλα Αλλάζουνε» με τον Neon, είναι όμως πολιτικοποιημένο. Μιλήστε μας για αυτό το τραγούδι.
Σ: Να μιλήσουμε πρώτα για τον Neon. Είναι ένα παιδί από Αθήνα το οποίο δουλεύει πάρα πολύ. Προσωπικά τώρα τον γνώρισα, ο Γιάννης τον ξέρει πιο πολύ καιρό. Αρχίσαμε τα πάρε δώσε, έκανε κάποια demos και τελικά είπαμε να τον βάλουμε στο κομμάτι. Είναι ένα dupstep κομμάτι το οποίο είναι ιδιαίτερο σαν ήχο. Δεν πάμε να κάνουμε κάτι το οποίο θα γίνει τρελή επιτυχία, αλλά να κάνουμε κάτι διαφορετικό αυτή τη φορά.
Γ: Ξέρουμε πως δε θα πάει στο top των charts, δε θα γίνει Νο1.
Σ: Το κάνουμε γιατί πιστεύω ότι είναι το καλύτερο κομμάτι που έχουμε γράψει τον τελευταίο καιρό. Είναι κάτι πολύ διαφορετικό και πάντα κάναμε πειράματα με τον ήχο μας. Αυτό είναι ότι πιο ακραίο έχουμε κάνει.
Γ: Δεν ξέρουμε ακριβώς τι είναι. Μας ρωτούν τι μουσική κάνουμε και δεν ξέρουμε.
Σ: Είναι alternative hip-hop ας πούμε.
Dim lights
Θαυμάζω πολύ όταν καλλιτέχνες κάνουν δωρεάν συναυλίες. Στο τέλος του προηγούμενο μήνα ήσασταν στη Θεσσαλονίκη, στο Maison Crystal με δωρεάν είσοδο και εχτές συμμετείχατε στην ανεβαστική συναυλία που διοργάνωσε το MTV.. Αυτή η επιλογή είναι προσωπική επιθυμία ή αναπόφευκτη συνθήκη που έφερε η κρίση στην εγχώρια μουσική βιομηχανία;
Σ: Άκου να σου πω. Ότι είναι δωρεάν για τον κόσμο δε σημαίνει πάντα ότι είναι δωρεάν και για τον καλλιτέχνη πάντα. Κάποιες φορές πληρωνόμαστε και κάποιες φορές δεν πληρωνόμαστε. Κάποιες άλλες φορές πληρώνεται μόνο το μεγάλο όνομα. Εμένα μου αρέσει να παίζω σε συναυλίες που μπορεί να έρθει ο καθένας γιατί έχει πιο πολύ κόσμο πάντα. Όπως εχτές. Ο μόνος κίνδυνος είναι ότι έρχονται πάντα κάποιοι για να σαμποτάρουν με τη λογική «δεν πληρώνω, μπορώ να πετάω πράγματα». Αυτό πάντα συμβαίνει, αλλά είναι πολύ ωραίο να γίνονται τέτοια σε συναυλίες. Μαζεύονται πέντε συγκροτήματα που τα ακούει ο κόσμος, έρχονται όλοι και περνάμε πάρα πολύ ωραία.
«΄Η μουσική είναι τσάμπα εδώ και έξι χρόνια. Ο κόσμος δεν το έχει καταλάβει ακόμα. Πρέπει να λέμε ευχαριστώ στον κόσμο που αγοράζει cd και κατεβάζει από τα i-tunes.»
Έχετε ανοίξει και συναυλίες παγκόσμιων αστέρων της μουσικής όπως την Beyonce και τους Tokio Hotel. Πως είναι να ανεβαίνεις σε μια σκηνή που ξέρεις πως μετά θα γεμίσει ένας καλλιτέχνης του εξωτερικού;
Γ: Δεν το σκέφτεσαι αυτό, σκέφτεσαι τον κόσμο. Στους Tokio Hotel είχε 15.000 κόσμο και στην Beyonce 20.000 να τραγουδάνε το κομμάτι σου.
Σ: Στην Beyonce, ήταν ωραία, γιατί έγινε όταν δεν ήμασταν ακόμη τόσο γνωστοί και ο κόσμος ήξερε τα κομμάτια μας. Το «Όταν σε είχα πρωτοδεί» είχε κυκλοφορήσει πρόσφατα. Είναι ωραία γιατί και εμείς θέλουμε να δούμε αυτούς τους καλλιτέχνες από κοντά. Σκεφτόμασταν πως ήταν δική μας συναυλία, όχι ότι ανοίξαμε συναυλία για κάποιον άλλο καλλιτέχνη.
pro sinnerz interviewΈχετε κάποιον κρυφό πόθο για να συνεργαστείτε με κάποιον συγκεκριμένο καλλιτέχνη του εξωτερικού;
Σ: Πάρα πολλούς, αλλά δεν είναι κρυφοί. Με το twitter και αυτά ψάχνω διάφορους έξω, να δω τι γίνεται, αλλά δεν έχουμε κάτι στα άμεσα σχέδια μας.
Γ: Έναν Everlast θα τον ήθελα.
Σ: Μέσω γνωστών στο εξωτερικό, τους έχουμε και αυτούς άμα θέλουμε, αλλά εκεί παίζουν άλλα πράγματα. Παίζει το budget, παίζει το ότι θέλουν άλλα πράγματα αυτοί. Ο επόμενος στόχος μας είναι να βγει το βίντεο και να βγει και ο δίσκος επιτέλους.
Η δισκογραφία σε παγκόσμιο επίπεδο βιώνει μια τρομερή αλλαγή. Με τους δίσκους να κόβουν αισθητά λιγότερα αντίτυπα από ότι είχαμε συνηθίσει και το μουσικό κοινό να καταφεύγει στο διαδίκτυο για να αποκτήσει τη μουσική, πολλές φορές και παράνομα. Πως επηρεάζει αυτό εσάς;
Γ: Για το παράνομα, ξέχασε το. Υπάρχει το youtube.
Σ: Η Ελλάδα βλέπει όλο τον κόσμο, αλλά όλος ο κόσμος δε βλέπει όλον τον κόσμο.
Γ: Άμα στην Αμερική, δεν μπορείς να δεις εμάς αν δεν έχουμε Vevo.
Σ: Η μουσική είναι πλέον τσάμπα, εδώ και έξι χρόνια. Ο κόσμος δεν το έχει καταλάβει ακόμα. Άμα θέλει κάποιος θα υποστηρίξει τον καλλιτέχνη. Δηλαδή, πρέπει να λέμε ευχαριστώ στον κόσμο που αγοράζει cd και κατεβάζει από τα i-tunes. Η μουσική πλέον είναι τσάμπα, τελείωσε. Δεν μπορεί κάποιος να δώσει 20 ευρώ να αγοράσει ένα cd. Πρέπει να το καταλάβουμε αυτό.
Γ: Δεν είναι θέμα της Ελλάδας και της κρίσης. Είναι και θέμα διαχείρισης από αυτούς που έχουν τα μαγαζιά και από τις εταιρίες.
Σ: Πιστεύω πως θέλει πολύ θράσος από έναν μαγαζάτορα να πουλάει ένα cd με 20 ευρώ. Γιατί ρε φίλε; Πούλα το 5-10 ευρώ.
Γ: Οι καλλιτέχνες παίρνουν λίγο πάνω από 1 ευρώ από κάθε δίσκο. Δεν παίρνουν παραπάνω.
Σ: Καλό είναι να είναι η μουσική πάντα, γιατί πάει παντού. Στην Ορεστιάδα πχ δεν έχει δισκοπωλείο. Υπάρχει το ίντερνετ όμως. Μπορώ εγώ μετά να πάω στην Ορεστιάδα και να κάνω ένα live και να περάσω ωραία.
Γ: Έτσι πρέπει να είναι. Τώρα πρέπει να σκεφτούν οι αρμόδιοι και οι εταιρίες τι θα κάνουν. Δικό τους θέμα είναι.
Σ: Έπρεπε να ρίξουν τις τιμές από τα cds, πολύ πιο πριν.
Γ: Μάζευες όλη τη βδομάδα λεφτά να πας το Σάββατο στο δισκοπωλείο. Είχες 25 ευρώ και έλεγες ποιο να πάρω; Αυτό ή εκείνο; Δεν μπορώ να πάρω παραπάνω, δε μου φτάνουν τα λεφτά μου.
pro sinnerz interviewΚαι μετά ήρθαν τα περίπτερα...
Σ: Ήταν η αμέσως επόμενη λύση. Η λογική ήταν να πηγαίνεις στο περίπτερο και δίπλα από τα περιοδικά να βρίσκεις το cd. Το είχαμε κάνει και εμείς με το «Amazing». Μάλλον ήμασταν οι πρώτοι που το κάναμε. Να βγει δηλαδή ένα cd αποκλειστικά στα περίπτερα.
Γ: Αλλά σκέτο όχι με εφημερίδες και περιοδικά.
Σ: Τώρα πας στο περίπτερο και έχει 70 cd. Δηλαδή κάναμε το περίπτερο δισκοπωλείο. Ο άλλος όμως δε θα πάει στο περίπτερο να πάρει τσιγάρα και θα πει «θέλω και την καινούργια τάδε». Η λογική ήταν να βάλουμε ένα cd με 5-10 ευρώ γιατί τα πιτσιρίκια δεν έχουν κάθε μέρα 50 ευρώ να πάρουν ένα cd. Τώρα που η μουσική είναι στο ίντερνετ λύνονται πάρα πολλά πράγματα. Ο καθένας καλλιτέχνης βγάζει ένα cd, τι να πρωτοαγοράσεις; Αν αγοράζεις κάθε εβδομάδα 15 cds θα ξεχωρίσεις τι σου αρέσει και θα υποστηρίξεις αλλιώς έναν καλλιτέχνη. Θα πας στη συναυλία, θα αγοράσεις ένα μπλουζάκι.
Υπάρχουν και καλλιτέχνες που ξεκίνησαν αποκλειστικά από το διαδίκτυο...
(Με μια φωνή): Και εμείς!
Σ: Αν δεν υπήρχε το 2002 το διαδίκτυο, σιγά μη μας έπαιρνε καμία εταιρία με αυτά που κάναμε.
Έχετε σκεφτεί ποτέ αν θα παίζατε σε μπουζούκια;
Γ: Μπα όχι. Ο κόσμος μας ξέρει αλλιώς.
Σ: Κάναμε κάποτε ένα stage με τον Μύρωνα Στρατή το οποίο ήταν ωραίο γιατί ήταν ο Μύρωνας. Δεν πήγε πολύ. Δύο-τρεις βδομάδες. Ήταν ροκ πρόγραμμα. Αν παίζαμε σε λαϊκό πρόγραμμα, ο κόσμος, δε θα καταλάβαινε εμάς.
Γ: Να παίζουμε και ο άλλος να είναι κάτω με το ποτό του και τους ξηρούς καρπούς δε θα μας πήγαινε. Το έκαναν οι Vegas με τον Καρρά.
Σ: Οι Vegas είναι ποπ, τους ξέρει ο κόσμος. Kάποιος που θα πάει να ακούσει Καρρά, μπορεί να ξέρει και κομμάτια των Vegas. Αλλά εμείς δε θα ταιριάζαμε.
Τώρα πας στο περίπτερο και έχει 70 cd. Δηλαδή κάναμε το περίπτερο δισκοπωλείο. Ο άλλος όμως δε θα πάει στο περίπτερο να πάρει τσιγάρα και θα πει «θέλω και την καινούργια τάδε».
Τι θα λέγατε στα νέα παιδιά που υποστηρίζουν τη μουσική σας και βλέπουν το μέλλον τους να μαυρίζεται μέσα στην ανεργία και τη μιζέρια που προβάλει η τηλεόραση;
Σ: Το μέλλον όλων μας μαυρίζεται. Δεν είναι μόνο οι νέοι. Τα παιδιά είναι το χειρότερο γιατί θα πάνε σχολείο ή πανεπιστήμιο και θα κάνουν κάτι. Δεν υπάρχει δουλειά.
Γ: Και εμείς αυτές τις σκέψεις κάναμε για το μέλλον μας όταν ήμασταν νέοι. Δεν ξέραμε τι θα κάναμε. Άμα κάτσεις και σκεφτείς τι θα κάνει, κάτι θα γίνει. Απλά μην κάθεσαι και περιμένεις πάνω από το ρολόι σου. Δε θα έρθει τίποτα έτσι. Ο χρόνος θα περάσει. Κάνε αυτό που είναι να κάνεις και όλα θα γίνουν.
Σ: Πρέπει να σκεφτείς τι θέλεις να κάνεις. Πέρα από σχολείο-πανεπιστήμιο τι έχει; Γίνε αυτό που θέλεις και γίνε ο καλύτερος από όλους. Πλέον, δεν υπάρχει χώρος για κανέναν. Όλοι υποστηρίζουν τους δικούς τους. Στον Καναδά και τη Σουηδία υπάρχει νόμος που υποστηρίζει τους νέους μουσικούς. Εδώ δεν υπάρχει αυτό. Δε φτιάχνονται ωδεία για να ενισχυθούν νέοι καλλιτέχνες δωρεάν.
Γ: Δύο χρόνια πριν είχε μια φάση στα χαρτιά μας που είχε μια οικονομική ελάφρυνση γιατί έγραφε πως ψυχαγωγώ τον κόσμο. Τώρα πάει και αυτό.
Σ: Άρα έχουμε και μείων πράγματα στα φορολογικά κλπ.
pro sinnerz interview
Μιλήστε μας για τα νέα μουσικά σας σχέδια...
Σ: Έχουμε έτοιμο το νέο μας album εδώ και καιρό. Περιμένουμε να βγει από το Μάιο και είναι μέσα Ιουλίου και δεν έχει βγει ακόμα. Πότε θα βγει δεν ξέρουμε. Περιμένουμε μήπως βγει το Σεπτέμβριο. Πρέπει να βγει γιατί έχουμε 15 τραγούδια, τα οποία θέλουμε να τα βγάλουμε και να τα μάθει ο κόσμος για να τα παίζουμε και εμείς στα live.
Γ: Μόνοι μας παρουσιάζουμε κατά καιρούς ένα νέο κομμάτι στα live.
Σ: Αυτό το πράγμα πρέπει να πάρει μορφή και να το δει ο κόσμος.
Καλά αυτό γίνεται πλέον σε παγκόσμιο επίπεδο. Υπάρχουν καλλιτέχνες που έχουν έτοιμους δίσκους να περιμένουν στο συρτάρι μέχρι και δύο χρόνια.
Σ: Καλά ελπίζω σε μας να μην τύχει αυτό.
Δε σας το εύχομαι. Συναυλίες θα κάνετε;
Σ: Καλοκαίρι είναι... θα κάνουμε.
Γ: Τώρα κάνεις 5 συναυλίες και το λες περιοδεία. Κάνουμε συναυλίες αλλά δεν είναι κάτι σίγουρο.
Σ: Δεν έχουμε βγάλει κάποιο πρόγραμμα.
Τι θα λέγατε στους αναγνώστες στο tralala.gr για το φετινό καλοκαίρι;
(Με μια φωνή) Να πάνε στη θάλασσα!
prosinnerz interview
Συνέντευξη στον Αναστάση Πινακουλάκη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου